Nutrex Research در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد و دفتر مرکزی خود را در تاسیساتی نوین به وسعت حدود ۸۰,۰۰۰ فوت² در اوویِدو، فلوریدای مرکزی قرار داد. هدف اولیه این برند، توسعهی مکملهای ورزشی نوآورانه، باکیفیت و اثربخش بوده که تحولی در صنعت شود. اولین محصول تأثیرگذار آن، LIPO-6® با فناوری کپسول مایع پیشرفته بود، که به سرعت به نامی نمادین در حوزه چربیسوزها تبدیل شد.
نوآوری پیوسته در طراحی فرمولها و تکنولوژی، مانند فناوری کپسول مایع پیشرفته
تمرکز بر اثربخشی و کیفیت با هدف کمک به مصرفکنندگان برای دستیابی به اهداف تناسباندام سریعتر و سالمتر
گسترش بینالمللی: محصولات Nutrex امروزه در بیش از ۱۰۰ کشور جهان عرضه میشوند
LIPO-6®، مکمل محبوب چربیسوز با فرمول مایع نوآورانه
مجموعه گستردهای از مکملهای عملکردی: پروتئینها، BCAA/EAA، تقویتکنندههای عضلانی و چربیسوز
متناسب با اهداف مختلف: کاهش وزن، رشد عضلانی، افزایش انرژی، ریکاوری و عملکرد ورزشی
پایهریزی بر تجربه و فناوری با سرمایهگذاری در ایجاد فرمولهایی اثربخش، مانند کپسول مایع
عرضه جهانی قوی با پوشش بیش از ۱۰۰ کشور در جهان
تمرکز بر نتایج واقعی: هدف از همه محصولات کمک به سرعت بخشیدن به دستاوردهای تناسباندام و عملکردی بوده است
ادامه نوآوری در فرمولها و ارائهی محصولات کاربردی و هدفمند
گسترش حضور جهانی بیشتر و ارتقاء کیفیت برای پاسخ بهتر به نیازهای ورزشکاران حرفهای و عمومی
تقویت جایگاه Nutrex بهعنوان برند پیشرو در مکملهای ورزشی علمی و اثربخش
بخش | توضیحات |
---|---|
تأسیس | ۲۰۰۲ – اوویِدو، فلوریدا، آمریکا |
فلسفه برند | نوآوری، کیفیت، اثربخشی، عرضه جهانی |
محصولات | LIPO-6® و مکملهای عملکردی متنوع |
ویژگیهای متمایز | فناوری نوآورانه (کپسول مایع)، پوشش جهانی، تمرکز بر نتایج |
چشمانداز آینده | توسعه فرمولهای جدید، حضور جهانی بیشتر |
بازخورد کاربران | نظرات مثبت درباره برخی محصولات و نقد در زمینه کیفیت یا شفافیت برچسبگذاری |